IDENTITATE VIZUALA
Crearea imaginii companiei
Identitatea vizuala se contureaza printr-un set de instrumente care urmaresc aceleasi directii, pentru a crea o imagine unitara pe toate materiale care intra in contact cu mediul intern si extern al unei intreprinderii.
Asadar, identitatea vizuala este construita din toate elementele vizuale care reprezinta compania: logo-ul, website-ul, materiale identitare (foi cu antet, carti de vizita, plicuri), pliante, flyere, afise, bannere, brosuri, carti, cataloage, ambalaje, imprimări textile (tricouri, camasi, sepci, uniforme etc), imprimari pe obiecte promotionale (cani, pixuri, stick-uri etc), alte forme de comunicare.
Identitatea vizuala confera credibilitate companiei, intrucat prima impresie a clientilor si partenerilor se formeaza pe baza modului de prezentare a acesteia.
Logo-ul este primul si cel mai important element al identitatii vizuale. Un logo bine realizat poate nu numai sa atraga clienti, dar si sa contribuie la fidelizarea acestora, ramanand intiparit in mintea consumatorilor in functie de modul in care este construit si cat de bine reprezinta compania (sau produsul / serviciul / evenimenul etc). Pornind de la logo, simbolul care reprezinta primul compania, se stabileste directia de lucru pentru toate celelalte materiale.